dijous, 19 de març del 2009

Entrevista a Abel Carrillo

Foto: Abel Carrillo, a la boia.


Avui, l'entrevista del noi més menut de l'equip, nascut el 1994, que ha vingut en alguns partits per poder ajudar en les tasques tant defensives, com ofensives. Cal dir, que aquesta entrevista va ser realitzada fa quatre mesos. Aquest noi és l'Abel Carrillo.



Nom i Cognoms: Abel Carrillo
Data de Naixement:7/6/1994
Que estudies? / Què treballes? Tot just faig 3r d’ESO

1-Quin ha sigut el seu millor moment esportivament parlant?
Quan vaig poder anar a la preselecció a la “Blume”


2- I de la seva llarga carrera esportiva que li agradaria esborrar?
La golejada que ens va fer el Mediterrani, quan era infantil: ens va guanyar de 30.


3- Ha viatjat per moltes piscines, quina és la que més li ha agradat en conjunt?
La de Manresa


4- Quina ha estat la millor experiència que ha tingut?
(No contestada)


5- Ja que ha vist tantes aficions de diversos equips, amb quina es quedaria? Quina és la més peculiar? Perquè?
La de l’Olot, perquè m’agrada l’ambient amb els bombos i tot això


6- Creu que l’Olot l’any que ve jugarà a primera nacional?
No


7- Creu que el projecte que s'ha fet, amb una plantilla del absolut molt jove, i amb poca experiència, té un bon futur?
(No contestada)


8- Quelcom que no pugui suportar?
Els profesors


9- Un somni complert?
Per ara cap


10- Un somni per complir?
En tinc molts


11- Un company?
Tots son bons companys però el que mes potser en Gil


12- Un gol que recordarà sempre?
L’únic que vaig fer amb l’absolut B


13- Què li va fer decantar pel waterpolo?
A l’estiu feia cursets i el meu monitor era en Joan Lluis que em va demanar si volia provar de fer waterpolo i en principi li vaig dir que no perquè feia futbol, però a l’últim any de futbol, estava fent de porter i no tocava bola així que vaig triar pel waterpolo


14- Un equip de futbol?
El Madrid


15- Un menjar?
Els Macarrons de la iaia


16- Una beguda?
La Cocacola


17- Es considera català o espanyol?
Català


18- Si li donessin l’oportunitat de fitxar per algun equip, a quin li agradaria anar a jugar?
A l’Atlètic Barceloneta


19- Quin és l’al·licient que troba per jugar a una categoria on hom cobra menys els del seu equip?
(No contestada)


20- Des de categories inferiors, que ha tingut molts entrenadors, amb quin es quedaria? Perquè?
Amb en Joan Lluis, perquè és el primer que vaig tenir i també el conec més bé.


21- Un fet anecdòtic, i amb quelcom d’humor, d’un jugador del seu equip?
En Ros que es queixa perquè el vacil·len però es que te les deixa en bandeja, i no saps si dir-li o callar-t’ho.


22- Un fet anecdòtic, que no li agradés gens, d’un jugador del seu equip?
(No contestada)


23- Quants anys fa que jugues al waterpolo?
Aquet és el quart


24- Quants anys fa que jugues al primer equip?
Aquest serà el primer


25- Creus que aportes el que s’espera que aportis al equip?
Espero que si


26- Un contrincant ben parit?
Un de la meva edat, de Manresa


27- Un contrincant mal parit?
Per ara, cap


28- Un contrincant que vas tindre una escalfada en algun partit i es va finalitzar al acabar al partit?
Un de l’Hospitalet; no ser el seu nom.


29- Un contrincant que vas tindre una escalfada en algun partit però que encara quan el veus i jugues contra ell, aneu a pitjor.
Cap


30- A quants anys esperes retirar-te del waterpolo?
No ho sé, encara sóc mol jove


31- Vols retirar-te al Olot?
M’és ven igual


32- Un club que li tinguis un respecte especial?
Cap


33- Un club que li tinguis ganes de jugar i guanyar-los?
De la meva categoria, el Premià


Gràcies.