dijous, 22 de gener del 2009

Entrevista a Marc Bach


Foto: Marc Bach, a la presentació de l'equip a Madrid.

Avui s'entrevista a un company, que ara per ara té una lesió, que l'apartarà mínim, una setmana més, dels partits. És un molt bon jugador, i que se li té un apreci important, tan dins, com fora de la piscina, és un jugador que s'hi pot conviure fàcilment, no aporta problemes, sinó bona maror a l'equip, i apart d'això, com a esportista, aporta: joventut, ganes, esforç, entrenament, natació i xut. És un jugador molt important, tant en atac com en defensa, i per això li desitgem que es recuperi molt aviat.





Nom i Cognoms: Marc Bach Costa

Data de Naixement: 24-04-1988

Que estudies? / Què treballes?

Estic fent un grau superior de Desenvolupament i aplicació de projectes de construcció (Delineant) ara mateix no treballo però he sigut un noi de treballar i estudi al mateix temps. D’aquí un mes tornaré a treballa segurament.

1-Quin ha sigut el seu millor moment esportivament parlant?

El dia que vaig debutar amb el primer equip segurament

2- I de la seva llarga carrera esportiva que li agradaria esborrar?

Res tot el que he fet devia ser per algun motiu

3- Ha viatjat per moltes piscines, quina és la que més li ha agradat en conjunt?

El centro m-86 són unes instal·lacions excepcionals m’encantaria tenir unes piscines de 50 metres per entrenar tot i que ja se que seria dels únics entusiasmats (alguna rialla breu i discreta)

4- Quina ha estat la millor experiència que ha tingut?

Les diverses tardes glorioses que hi ha a la piscina del CN Olot a les 7 de la tarda

5- Ja que ha vist tantes aficions de diversos equips, amb quina es quedaria? Quina és la més peculiar? Perquè?

La de l’Helios jugar amb tot el públic en contra impressiona molt, tant si perden com si guanyen no paren d’animar, i a més el crit de l’Helios m’encanta triqui triqui tri ya parió la justa (petites rialles), per cert la d’Olot també ha tingut grans moments.

6- Creu que l’Olot l’any que ve jugarà a primera nacional?

És difícil i més tal i com se’ns a posat el panorama, però creuem si et dic que no ho deixarem d’intentar.

7- Creu que el projecte que s'ha fet, amb una plantilla del absolut molt jove, i amb poca experiència, té un bon futur?

Evidentment si s’estan aconseguint aquests resultats, amb gent que té poca experiència, imagina’t d’aquí uns anys quan siguin els vells (alguna rialla)

8- Quelcom que no pugui suportar?

Que em diguin malament el meu cognom a Catalunya; a fora d’aquí no dic res, però, aquí, demostra ignorància.

9- Un somni complert?

Voltar amb el meu equip per diferents ciutats d’Espanya, qui ho hauria de dir quan era un nen...

10- Un somni per complir?

Seria molt maco aconseguir jugar amb l’Olot a DH

11- Un company?

Tots, el bon ambient que hi ha és fantàstic amb bromes innocents i tal (rialles) evidentment segur que en altres clubs no aconsegueixen el que fem aquí

12- Un gol que recordarà sempre?

Aquesta me l’has posat molt fàcil, es tracta d’un dels meus primers partits amb el primer equip, i segurament a tothom li sonarà. Era un dia a Olot un partit de promoció contra el “Cata” i a l’últim quart vaig sortir a jugar un xic acollonit cal dir, però bé vaig fe una guillada (no nedo gaire...) i vaig quedar sol davant el porter, en petit em va fe la passada perfecta a la mà i vaig marcar pel llarg fent l’últim gol del partit i la temporada. El vaig celebrar com si estigues “loco” i després hi va haver la gran batalla...

13- Què li va fer decantar pel waterpolo?

La veritat és que no ho sé tothom jugava a futbol, jo també ho vaig fer però el waterpolo és diferent. No ho se

14- Un equip de futbol?

El Barça i l’Olot, indubtablement, tot i que al fifa09 porto al Darglinton FC de la 3 divisió anglesa (Rialles)

15- Un menjar?

Arròs a la cubana...

16- Una beguda?

Depenent del moment l’aigua o la “birra” (una modesta rialleta).

17- Es considera català o espanyol?

Català només cal sentir com parlo l’altre (un somriure).

18- Si li donessin l’oportunitat de fitxar per algun equip, a quin li agradaria anar a jugar?

Menys Manresa i Rubí tant li fa, però a Olot si està molt bé... “Olot è mol maco!!”

19- Quin és l’al·licient que troba per jugar a una categoria on hom cobra menys els del seu equip?

Doncs que donem el callo i ens hi deixem els collons, per això dic que el que fem no té nom, i que si els altres ho veiessin, l’enveja, crec que seria present.

20- Des de categories inferiors, que ha tingut molts entrenadors, amb quin es quedaria? Perquè?

N’he tingut un de diferent cada any em penso em quedaria amb tots ja que cada un m’ha ensenyat una cosa diferent

21- Un fet anecdòtic, i amb quelcom d’humor, d’un jugador del seu equip?

Fet anecdòtic era quan era petit i jugàvem contra el Terrassa em va venir rampa a les dues cames i vaig sortir de l’aigua pel costat dels vidres a l’altre costat de la piscina, a la Grada, en Carles Puigvert també va sortir-hi, amb rampa a les dues cames, i al moment del gol en Xapat va demanar el canvi amb rampa a una cama, tres en ralla (algunes rialles) i a la mateixa jugada, el que et diré també és el més xalat dels absoluts tot el dia fent bromes aquest d’en petit (més rialles)

22- Un fet anecdòtic, que no li agradés gens d’un jugador del seu equip?

(No contestada)

23- Quants anys fa que jugues al waterpolo?

(Un petit sospir) Ara ja en fa molts deixem pensar espera’t et diria que en fa 10 o més ben dit des del 98, això si, nedava des de feia més anys, una cosa imprescindible.

24- Quants anys fa que jugues al primer equip?

Aquesta si que no la sé, regularment diria que és el 4t any, però ja havia debutat mira fem-ho més fàcil; ves a buscar estadístiques i mira el partit de promoció... (forces rialles)

25- Creus que aportes el que s’espera que aportis al equip?

Ho espero, intento fer el que puc

26- Un contrincant ben parit?

Dons mira que de pallisses m’ha n'havien fotut però tot i guanyar-nos de molt eren els que afluixaven més.. (Rialletes discretes) el Terrassa tot i que com absolut el Metropole, no em cauen pas malament.

27- Un contrincant mal parit?

Barcelona, Barceloneta, Rubí per pesats, Manresa per tramposos, potser encara te’n trobaria algun altre...

28- Un contrincant que vas tindre una escalfada en algun partit i es va finalitzar al acabar al partit?

No em conec el nom de cap i per tant no sabria que dir-te; una vegada a categories, un noi del Barcelona em va gira una dent, m’imagino que ja deu haver plegat...

29- Un contrincant que vas tindre una escalfada en algun partit, però encara quan el veus i jugues contra ell, aneu a pitjor.

Aquí t’hi faré una broma: qualsevol del Rubí.. Ah! No, que no els veiem que estan a segona... (Moltes rialles)

30- A quants anys esperes retirar-te del waterpolo?

Això no es pot dir mai, no ho sé

31- Vols retirar-te a l’Olot?

On sinó?

32- Un club que li tinguis un respecte especial?

Autònoma són els germans allà al “foro”, no?

33- Un club que li tinguis ganes de jugar i guanyar-los?

Manresa sempre els hi he tingut ganes i ara encara més i òbviament aquest any els “ninyatos” de l’Alcorcón.





Gràcies.