dijous, 5 de febrer del 2009

Entrevista a Gerard Reixach

Foto: En Gerard a Canàries, demanant el café amb llet a deshora.


Avui entrevistem al més menut de l'equip, Gerard Reixach, que el passat dimarts va cumplir els 16 anys. Tot i ser tan jove, porta 18 gols amb 11 partits, una mitjana que no està gens malament. Amés dòna moltíssima seguretat com a jugador tenir-lo amb ell darrera, sempre atent per jugar, per donar-te una passada clau, o per treure's un xut de la màniga. A continuació la seva entrevista:




Nom i Cognoms: Gerard Reixach Boix

Data de Naixement: 3/02/1993

Que estudies? / Què treballes?
Estic a 4t d’ESO, el faig a l’IES Joaquim Blume. I no treballo.


1-Quin ha sigut el seu millor moment esportivament parlant?
Guanyar la medalla d’or amb Catalunya l’any 2006 a Màlaga. També, un moment importat, va ser que l’Olot es quedes un any més a Primera.

2- I de la seva llarga carrera esportiva que li agradaria esborrar?
Un partit en categoria Infantil contra el CNB que em vaig auto expulsar a la primera part (un mal record).

3- Ha viatjat per moltes piscines, quina és la que més li ha agradat en conjunt?
El Club Natació Barcelona.

4- Quina ha estat la millor experiència que ha tingut?
Jugar amb el primer equip.

5- Ja que ha vist tantes aficions de diversos equips, amb quina es quedaria? Quina és la més peculiar? Perquè?
La del Metropole. No sé, és diferent a les altres.

6- Creu que l’Olot, l’any que ve jugarà a primera nacional?
De moment estem jugant bé, però ens falten les victòries, l’equip està treballant bé per aconseguir una magnifica segona volta.

7- Creu que el projecte que s'ha fet, amb una plantilla del absolut molt jove, i amb poca experiència, té un bon futur?
Això es el que passa quan no hi ha gaire gent per formar un equip Absolut, s’ha d’agafar a gent jove, jo crec sincerament; que siguem joves o no, el que s’ha de fer és entrenar.

8- Quelcom que no pugui suportar?
Que quan l’Olot està jugant bé i estem dins del partit hi hagin moltes decisions arbitrals a favor del rival (expulsions en contra, faltes en atac...)

9- Un somni complert?
Jugar en el primer equip i anar a la Blume.

10- Un somni per complir?
Intentar jugar en el màxim nivell del waterpolo i ser internacional.

11- Un company?
En Xus, jugador especial i molt important per mi, del qual aprenc moltes coses com a jugador però també com a persona.

12- Un gol que recordarà sempre?
El gol que li vaig marcar a James Stanton.

13- Què li va fer decantar pel waterpolo?
Sempre he seguit els passos del meu germà i vaig iniciar amb el waterpolo gràcies a ell, també m’agradava perquè anava a veure tots els seus partits, sinó ara no l’entendria.

14- Un equip de futbol?
El Futbol Club Barcelona, també vull dir que admiro a Josep Guardiola, és un tècnic i una persona excel·lent es veu en els seus resultats i el treball que està fent.

15- Un menjar?
Qualsevol tipus de pasta.

16- Una beguda?
L’aigua, ja que és el mes saludable.

17- Es considera català o espanyol?
M’és indiferent.

18- Si li donessin l’oportunitat de fitxar per algun equip, a quin li agradaria anar a jugar?
De moment a l’Olot estic bé i no cal pensar amb cap altre equip però el millor es el Pro Recco d’Itàlia, en àmbit mundial.

19- Quin és l’al·licient que troba per jugar a una categoria on hom cobra menys els del seu equip?
Sempre va bé cobrar alguna prima, però jo ara el que vull es jugar i passar-ho bé.

20- Des de categories inferiors, que ha tingut molts entrenadors, amb quin es quedaria? Perquè?
A l’Olot casi sempre m’ha entrenat en Nelson paral·lelament amb en Joan Lluís en categoria Infantil, i he debutat en el primer equip amb en Nelson.

21- Un fet anecdòtic, i amb quelcom d’humor, d’un jugador del seu equip?
Jo em quedo amb la frase d’en Marc Rubio “el ROS” va dir: “jo a la teva edat, tenia un any menys, i ja sortia”, El dia que vàrem anar a Bilbao el dissabte 10 de Gener del 2009.

22- Un fet anecdòtic, que no li agradés gens, d’un jugador del seu equip?
Escoltar algú quan critica algú per darrera...

23- Quants anys fa que jugues al waterpolo?
Aquest es el sisè any que practico waterpolo.

24- Quants anys fa que jugues al primer equip?
Aquest és el segon i també el segon any jugant a Primera.

25- Creus que aportes el que s’espera que aportis al equip?
Jo ho provo de fer, no puc donar més de moment.

26- Un contrincant ben parit?
L’Autònoma.

27- Un contrincant mal parit?
El Manresa, no se es un equip que no em cau bé.

28- Un contrincant que va tindre una escalfada en algun partit i es va finalitzar al acabar al partit?
(No contestada)

29- Un contrincant que va tindre una escalfada en algun partit, però que encara quan el veus i jugues contra ell, aneu a pitjor.
(No contestada)

30- A quants anys esperes retirar-te del waterpolo?
Quan jo no pugui jugar més.

31- Vols retirar-te al Olot?
Això es un fet bonic retirar-se del waterpolo allà a on has començat.

32- Un club que li tinguis un respecte especial?
Cap en especial.

33- Un club que li tinguis ganes de jugar i guanyar-los?
El Club Natació Catalunya.



Gràcies.